Strik og højtlæsning

TIRSDAG DEN 8. MARTS 2022, KL. 18.00-21.30

Den 8. marts fejrer vi Kvindernes internationale kampdag med en god aften på Vrå Højskole. Der bliver højtlæsning af forfatter Janni Olesen, strik, snak og et fælles måltid mad.

Vi begynder aftenen med at spise sammen med højskoleeleverne. Bagefter synger vi fra Højskolesangbogen, akkompagneret af højskolelærer Anders H.U. Nielsen, imens vi arbejder på vores medbragte strikketøj eller andet håndarbejde. Efter sangen strikker vi videre mens forfatter Janni Olesen læser højt.

Selvfølgelig er der kaffe, kage og god tid til snak. Vi glæder os til en hyggelig aften.

Lene Schøning, højskolelærer
Janne Kjærgaard, højskolelærer

Program:
18.00 Aftensmad
19.00 Højtlæsning og strik – indlagt kaffepause med kage og tid til snak.
21.30 Tak for i aften

Tilmelding er nødvendig, senest 4. martsinfo@vraahojskole.dk. Pris: 150 kr. – betales i døren, gerne med MobilePay.

Hvis du har spørgsmål til arrangementet, er du selvfølgelig velkommen til at skrive til os på info@vraahojskole.dk eller ringe til os på 9898 1010.