Gymnasiebesøg

Vrå Højskole - også for gymnasier og HF

På Vrå Højskole samarbejder vi med gymnasier og HF. Du og din gymnasieklasse kan komme forbi Vrå Højskole som en del af tema-undervisning eller som en ekskursion

Vi tilbyder blandt andet:

• Sang- og bandundervisning
  • Rytmik

Du og din klasse kan i samarbejde med jeres lærer og højskolen være med til at sammensætte et program, der passer ind i jeres undervisning.

Opholdet i Vrå kan variere fra en til tre dage alt efter, hvad der passer i jeres program. Vi kan arrangere overnatning i gymnastiksal og mad sammen med højskoleelverne.

Ud over undervisning i musik er der typisk mulighed for at deltage i koncerter, foredrag og andre sociale begivenheder på højskolen. Vi har blandt andet samarbejde med:

Vi tilbyder forskellige former for samarbejde

Kontakt os - vi fortæller gerne mere om vores erfaringer

Send os en mail på info@vraahojskole.dk – så følger vi op. Du kan også udfylde nedenstående formular.

Vi tilbyder undervisning i følgende fag

Musik på Vrå Højskole