Kom på besøg

Få en rundvisning på en af Danmarks ældste højskoler

Har du lyst til at vide mere om Vrå Højskole, så åbner vi GERNE dørene for dig, når det passer i din kalender  men ring og aftal en tid, eller udfyld formularen herunder.

Du kan komme forbi og få en rundvisning, enten alene eller sammen med din familie/venner. Du kan se værkstederne, lokalerne og værelserne. Der er selvfølgelig også mulighed for at snakke med undervisere og elever.

Det er helt sikkert bedst at få en rundvisning med fysisk fremmøde, men der er også langt fra Bornholm til Vrå – så vi giver gerne en rundvisning over Zoom/Skype/Messenger/Duo eller hvilket software du helst vil bruge.

Du kan besøge os alle ugens dage, men vi anbefaler at komme på en hverdag så du kan se/være med med til undervisningen. Vi vil gerne vide, hvornår du kommer. Ring og aftal en tid på 9898 1010.  Du kan selvfølgelig også skrive til os på info@vraahojskole.dk eller udfylde formularen nederst på siden.

Vi glæder os til at se dig!

Udfyld formularen, så kontakter vi dig og aftaler en rundvisning!