5-dages Natur Kursus – Med Vrå Højskole til Naturmødet

Information om
natur-kurset

kr 3.950 Inkl. kost og logi i dobbeltværelse.
Bad og toilet på værelset
  • 21. maj - 25. maj 2024 (Ledige pladser)
  • Ungdomspris: 2.950,-
aflyst

En optakt til Naturmødet.

5-dages Natur Kursus - Med Vrå Højskole til Naturmødet 2
Inger dækker bord

Vær opmærksom på at vores kurser indeholder mere end "kun" fag-undervisning. Der er også planlagt tid til foredrag, hygge i dagligstuen, frokost, indlogering etc. Du vil få et skema for kurset tilsendt inden kursusstart.

Dette kursus er desværre aflyst. Vi henviser til vores øvrige kurser: http://vraahojskole.dk/ugekurser/kurser-paa-vraa-hoejskole/

Som deltager på kurset ”På naturmødet med Vrå Højskole” vil du opleve guidede ture i skøn natur, men hvor der er noget på spil, samfundsdilemmaer. Vi har stærke naturformidlere med os, når vi drøfter dilemmaer/ bevæger os i naturområderne. Vi skal besøge Nationalpark Tranum, runde temaet, om der er plads til ulven i den danske natur og meget andet. I slutning af ugen går turen til Naturmødet i Hirtshals, hvor der er mulighed for at deltage i anbefalede arrangementer eller gå rundt på egen hånd. Ugen byder udover masser af natur på højt humør, spændende foredrag, fællessang,

På Vrå Højskoles vil vores kokke forkæle dig med veltilberedt mad.

Glæd dig til en uge med stemning, humør, leg, debat og fællesskab.

Brug ugen på højskole som en optakt til Naturmødet…

Link til Naturmødets hjemmeside

Kursusvært

Anne Friis

Oprindeligt fra Randers, uddannet socialpædagog fra Jysk Pædagogseminarium i Århus, har en PD i ledelse, en uddannelse som processtyrer, sorgvejleder, terapeut og en master i psykologi. Har været ansat på Horne Efterskole, været leder ved Tårs  Skolecenter, skoleleder ved Vrejlev/Hæstrup Skole og på Sofiendalskolen i Aalborg, har arbejdet som selvstændig – og som skiinstruktør. Har arbejdet på Vrå Højskole siden 2017.

Har du lyst til at deltage på et af Vrå Højskoles mange kurser, gælder det om at tilmelde sig – og gerne inden alt for længe. En del af vores kurser er nemlig hurtigt udsolgt, så det gælder om at komme først til mølle.