7 dages Maler Kursus – Farver og Fantasi med Fadavi

Information om
maler-kurset

kr 5.250 Inkl. kost og logi i dobbeltværelse
Bad og toilet på værelset
  • 28. jul - 3. aug. '25 (Ledige pladser)
  • Ungdoms- og Studiepris: 4.250,-
Ledige pladser

Lær nye malerteknikker af Fadavi

Tag på en uges malerkursus på Vrå Højskole med kunstneren Fadavi, og lær nye malerteknikker og arbejdsmetoder

På kurset vil du:

• Modtage personlig vejledning, der tager udgangspunkt i dit eget maler-arbejde
  • Få individuel undervisning med vægt på blandt andet komposition
  • Lære forskellige arbejdsmetoder og processer, som du også kan bruge efter malerkurset

Kurset vil foregå som et arbejdende værksted, hvor Fadavi vil fungere som en kunstnerisk konsulent, der vejleder og rådgiver for hver enkelt deltager. Du vil hele kurset igennem arbejde med dit eget materiale og udtryk under kyndig vejledning. Du vil arbejde side om side med andre kursister, som du både kan lade dig inspirere af og udveksle erfaringer med. På højskolen vil du desuden få foredrag, sangaften, morgensamling. Det bliver en uge med fart og farver på lærredet.

7 dages Maler Kursus - Farver og Fantasi med Fadavi 1

Vær opmærksom på at vores kurser indeholder mere end fag-undervisning. Der er også planlagt tid til foredrag, hygge i dagligstuen, frokost, indlogering etc. Du vil få et skema for kurset tilsendt inden kursusstart. På 7-dages kurser, er der typisk ikke værkstedsundervisning første og sidste dag.

Malerkurset er for dig der:

• Er nybegynder eller er garvet kunstner
  • Har lyst til at blive inspireret af andre og udveksle erfaringer med andre
  • Kan arbejde i et åbent værksteds-miljø sammen med andre kursister
  • Har lyst til at få personlig feedback og kritik på dit kunstneriske arbejde

Du er meget velkommen til at medbringe materiale og inspiration. Maling, lærred, rammer og pensler kan købes på skolen, men du er velkommen til at medbringe dine egne. Skolen sætter staffelier op til kurset.

Har du særlig kost-hensyn, og ønsker du at bo på eneværelse, skal du gøre os opmærksom på det ved tilmelding. Der er et tillæg på 1450,- for eneværelser.

Særlige forhold for ungdomspris:

Deltager du som ung mellem 18 og 25 år eller med studiekort (25 -30 år) skal du huske at markere boksen i tilmeldingen. Vær opmærksom på, at du IKKE kan få eneværelse, når du vælger ungdomspris.

Fadavi

Fadavi er uddannet på Designskolen i Kolding 1985-1990. I 1994 startede Fadavi sit eget studio: “Atelier Fadavi”. Fadavi arbejder fuld tid på Skolen for Kunst og Design, der er en forskole til blandt andet Designskolen og Arkitektskolen

Se mere på fadavi-art.com eller Instagram @fadaviart.

Har du lyst til at deltage på et af Vrå Højskoles mange kurser, gælder det om at tilmelde sig – og gerne inden alt for længe. En del af vores kurser er nemlig hurtigt udsolgt, så det gælder om at komme først til mølle.