Super-blæksprutte sekretær til kontor på aktiv højskole søges.

Dine arbejdsopgaver er mangesidede, i flæng kan nævnes :

Daglig servicering omkring skolens mail, telefonpasning og kontakt med skolens kunder, håndtering af skriftligt materiale til skolen, indkøbsansvarlig for kontoret / dele af undervisningsmaterialerne, styring af skolens og forstanders kalender, praktiske daglige opgaver, lige fra at tage mod gæster, servere kaffe og køre i Grønlandshavnen, kursusadministration i forhold til skolens korte kurser , administration af øvrige arrangementer, og cirka 1000 andre uforudsigelige ting. Du skal være dus med Word og Excel samt være parat til at sætte dig ind i andre programmer – bl.a. KOMIT og VIGGO.

Du skal elske og være i stand til at håndtere det kaos der opstår når 7 telefoner ringer og 10 elever venter på vaskekort samtidig med at der kommer en uventet gæst gennem døren. Du skal kunne smile både i telefonen og skranken uanset hvor travlt du har og en god humoristisk sans er vigtigt. Du skal være teamplayer, men også parat til at arbejde alene med komplekse opgaver.

Din daglige arbejdstid bliver 8.30 – 16.00, mandag til fredag ( fredag dog kl. 15.30, hvor den sidste halve timer er fredagscafe med eleverne) Der kan dog forekomme arbejde i weekend og aften nogle gange om året ved kursusstart m.v.

Skolen har åbent hele året og der kan ikke umiddelbart påregnes afholdelse af sommerferie mellem uge 26 og 33 2020 .

Til gengæld tilbyder vi gode kolleger, en travl og fleksibel arbejdsplads, godt arbejdsmiljø, overenskomstmæssig ( HK) løn, god pensionsordning , stor mulighed for indflydelse på eget arbejdsområde. Du bliver en del af et samlet hold på ca 40 mennesker, fordelt på lærere, pædagoger pedeller, kokke, rengøringsassistenter, markedsføringsfolk og administrationsmedarbejdere.

Du kan læse vores værdigrundlag på hjemmesiden: vraahojskole.dk

Du må meget gerne have erfaring fra højskole / efterskole verdenen, men det er ikke er krav, blot du er villig til at lære nyt.
Tiltrædelse 1.5. eller senere alt afhænigt af coronasituationen – ansøgningsfrist 17.4.2020 til pia@vraahojskole.dk

hovedbygningen